Dziesięć elementów, które wstrząsną przedsiębiorstwem

an-image

Najwyższy czas, aby zmienić sposób negocjowania i zarządzania kontraktami outsourcingowymi. 

CZYTAJ


Musculaci i Megacefale

an-image

Z Kate Vitasek, ekspertem i innowatorem zarządzania łańcuchem dostaw i outsourcingu rozmawia Piotr Polak.

CZYTAJ


Vested Outsourcing

an-image

Ranga outsourcingu, jako kluczowego zagadnienia ekonomicznego, wskazuje każdemu managerowi konieczność dogłębnego przestudiowania kontraktacji
i odpowiedzenia sobie na pytania.

CZYTAJ


Klient zadowolony, ale kosztowny

an-image

Jakość obsługi klienta to faktyczna droga do zwiększenia efektywności. 

Gdy szukamy odpowiedzi na pytanie, na czym polega prawidłowa obsługa klienta, to najprostszą i najbardziej logiczna odpowiedź brzmi: na zaspokojeniu jego potrzeb.

CZYTAJ


Praktyczne aspekty nowych projektów
an-image

Jako logistycy operacyjni rzadko fascynujemy się technikami sprzedażowymi, nie przepadamy za służbami handlowymi, wreszcie bardzo często uważamy, że to my naprawdę coś wytwarzamy, podczas gdy sprzedawcy są zbędni czy też wręcz szkodliwi.

CZYTAJ


Kobiety przyszłością logistyki i outsourcingu

an-image

Logistyka to sekwencja życia. Ponieważ w logistyce, jak w życiu, wszystko polega na przemieszczaniu, zmianach, czasie. Trudno więc, mówiąc o logistyce, nie brać pod uwagę istotnych aspektów naszej rzeczywistości. 

CZYTAJ


Outsourcing Score Card

an image
Skoncentruj się na ważnych sprawach.
Po co coś robić samemu, kiedy można wynająć kogoś, kto zrobi to za ciebie i może to zrobić lepiej? 
Robert Kiyosaki.

CZYTAJ



Policz koszty

an-image

Policz koszty i skup się na najważniejszych klientach. 

Obsługa nierentownych klientów, oferowanie nierentownych produktów oraz prowadzenie działań w nierentownych kanałach dystrybucji – to praktyki, które zauważyć można w znakomitej większości przedsiębiorstw. 

CZYTAJ


Trudne czasy wymagają radykalnych decyzji

an-image

Mity, powielane w szkołach biznesu i programach „MBA”

Genialny pomysł na biznes i dobra strategia rynkowa jako warunki przetrwania i powodzenia na rynku... 

CZYTAJ


Forum Praktyków Logistyki 2009

an-image

KRYZYS - SZYBSZY ROZWÓJ OUTSOURCINGU CZY POWRÓT DO INSOURCINGU?

Trzy „prawdy” o outsourcingu

1.Wszyscy mówią o outsourcingu i wszyscy wierzą w korzyści, związane z kontraktacją usług i produkcji 2.Każdy coś innego rozumie pod pojęciem outsourcingu...

CZYTAJ


Forum Praktyków Logistyki 2010

an-image

„VESTED OUTSOURCING„

CZY CZEKA NAS PERSONALIZACJA PRODUKTÓW I USŁUG? OUTSOURCINGOWA ZAGADKA W DOBIE POSZUKIWANIA NIŻSZYCH KOSZTÓW

CZYTAJ